Porządek Mszy Św.
Dni powszednie 17:00
Okres wakacyjny
7.00 lub 17.00
Niedziele i święta
8:15, 10:00 , 12:00, 16:00
Okres wakacyjny
8.15, 11.00, 17.00
Sakrament pokuty:  
w czasie każdej Mszy św.

Aktualności


ZAPYTANIE OFERTOWE DOT. REMONTU WNĘTRZA ŚWIĄTYNI AKTUALIZACJA

PobierzPDF PobierzPDF

Dodane przez: ADMIN, 16 Jan 2025, 14: 14

ZAPYTANIE OFERTOWE DOT. REMONTU WNĘTRZA ŚWIĄTYNI

Dobre, dnia 14.01.2025r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na wykonanie zadania pn. „Renowacja wnętrza neogotyckiego kościoła w Dobrem — nawa główna”, które uzyskało dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Polski Ład — promesa wstępna NR RPOZ/2022/3382/PolskiLad

I. Zamawiający (Beneficjent dotacji):
Parafia Rzymskokatolicka Św. Mikołaja Biskupa ul. Rynek 30
05-307 Dobre
NIP: 822 18 25 571
REGON: 040120693

I. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia:
Zakres zadania pt. „Renowacja wnętrza neogotyckiego kościoła w Dobrem — nawa główna”
1. Zadanie dotyczy prac konserwatorskich w nawie głównej i obejmuje:
1.1 Sceny drogi krzyżowej — konserwacja: usunięcie patyny zewnętrznej, scalanie z podłożem odspojeń farb i retusz przemalowań, zabezpieczenie;
1.2 Sgraffito -konserwacja: przywrócenie historycznej warstwy pobiały poprzez wcieranie lub malowanie, uzupełnienie ubytków, podklejanie warstw, retusz, konsolidacja i zabezpieczenie;
1.3 Powierzchnie ścian bez dekoracji — na obszarze poniżej dekoracji do posadzki + filary i kolumny - usunięcie przemalowań olejnych do warstwy oryginalnej, oczyszczenie tej warstwy, uzupełnienie ubytków, scalenie kolorystyczne, zabezpieczenie końcowe.
1.4 Pomalowanie ścian jednobarwne powierzchni od drogi krzyżowej do sufitu z przygotowaniem podłoża i wzmocnienie przyczepności odspojonych warstw tynku;
1.5 Opracowanie dokumentacji konserwatorskiej powykonawczej.
2. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w zapytaniu ofertowym opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3. Szczegółowy zakres realizacji zadania określa:
- dokumentacja badań stratygraficznych dekoracji malarskich, tynków barwnych oraz elementów wystroju kościoła;
- pismo nr AB.670.76.2024 z dnia 28.03.2024r. Starosty Mińskiego;
- decyzja Konserwatora ZabytkówWN.5142.189.2023.IDK z dnia 09.07.2024r
Wszelkie zmiany w projekcie i w trakcie realizacji prac należy niezwłocznie skonsultować z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.

II. Dane kontaktowe dla Wykonawców:
ks. Grzegorz Chojnicki
Parafia Rzymskokatolicka Św. Mikołaja Biskupa w Dobrem tel. 502890713

III. Warunki zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia: 13 miesięcy od daty zawarcia umowy.
2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres 3 lat od daty ostatecznego odbioru robót.
3. Płatności wynagrodzenia będą realizowane na zasadach określonych w Rządowym Programie Odbudowy Zabytków.
Wypłata wynagrodzenia nastąpi w 3 transzach, w terminie 30 dni od wystawienia faktury, po zakończeniu określonego etapu prac i dokonaniu odbioru:
1) Pierwsza transza po zakończeniu pierwszego etapu stanowiącego 2% wartości zadania,
2) Druga transza po zakończeniu drugiego etapu stanowiącego 48% wartości zadania,
3) Trzecia transza po zakończeniu trzeciego etapu stanowiącego 50% wartości zadania, Wykonawca musi więc mieć zdolność finansowania prac ze środków własnych przez okres do czasu częściowych lub końcowych odbiorów robót.
4. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

2. Obowiązku kierowania pracami konserwatorskimi albo samodzielnego ich wykonywania przez osobę spełniającą wymagania, o których mowa odpowiednio w art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada doświadczenie, tj. w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 robotę budowlano - konserwatorską obiektu sakralnego w zakresie prac konserwatorskich o wartości minimum 200 000,00 zł brutto — potwierdzoną referencjami;

4. Na etapie realizacji zadania do obowiązków Wykonawcy będzie zależało również:

4.1. Obowiązku przekazania wojewódzkiemu konserwatorowi zabytków nie później niż w terminie 14 dni przed dniem rozpoczęcia robót budowlanych, a w toku robót budowlanych na 14 dni przed dokonaniem zmiany osoby, o której mowa w pkt 1 i 2:
a) imienia, nazwiska i adresu osoby, o której mowa w pkt 1 i 2
b) dokumentów potwierdzających spełnianie przez tę osobę wymagań, o których mowa w art. 37a i 37c ww. ustawy,
c) oświadczenia osoby, o której mowa w pkt 1 i 2, o przyjęciu przez tę osobę obowiązku kierowania robotami budowlanymi albo wykonywania nadzoru inwestorskiego, kierowania pracami konserwatorskimi albo samodzielnego ich wykonywania ;

4.2. zobowiązuję wnioskodawcę do powiadomienia MWKZ o dacie rozpoczęcia robót budowlano — konserwatorskich oraz o odbiorach częściowych poszczególnych etapów prac z udziałem przedstawicieli MWKZ,

4.3. przesłania wizualizacji kolorystycznej wnętrza kościoła z równoczesnym oznaczeniem miejsc tzw. „światków” reliktów dekoracji z I fazy chronologicznej, próbek kolorystycznych, celem akcepcji przez MWKZ,

V. Kryteria oceny ofert
1) W zakresie określonym w punkcie IV - spełnia/nie spełnia w zależności od treści oświadczenia oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów;
2) Kryterium wyboru oferty jest CENA - 100 %

VI. Tryb zamówienia
1. Zamówienie udzielane jest w trybie zapytania ofertowego.
2. Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024r. poz. 1320 z późn. zm.).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców.
5. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
7. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego oraz warunków umowy, której wzór stanowi załącznik do Zapytania ofertowego.
8. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.

VII. Sposób oraz termin złożenia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej - przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczyć osobiście/ przez posłańca lub elektronicznie w terminie do dnia 14.02.2025r. do godziny 10.00 z zastrzeżeniem, że decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania przesyłki. Oferta składana w postaci elektronicznej powinna być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP i zawierać elektroniczne kopie dokumentów wymaganych jako załączniki do oferty. Pismo podpisane podpisem elektronicznym lub problem zaufanym można wysłać logując się do platformy ePUAP lub e-mailem na adres:

Urząd Miasta i Gminy Dobre ul. T. Kościuszki 1
05-307 Dobre /sekretariat/
e-mail: urząd@gminadobre.pl



ePUAP — https://epuap.gov.pl skrytka:/Gmina_Dobre/skrytka

2. Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo do reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
4. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
5. Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione.


Zalączniki:


1. Formularzu ofertowy

2. Wykaz prac

3. Wykaz osób

4. Umowa

5. Pismo nr AB.670.76.2024 z dnia 28.03.2024r. Starosty Mińskiego

6. Decyzja Konserwatora ZabytkówWN.5142.189.2023.IDK z dnia 09.07.2024r.
wraz z dokumentacją badań stratygraficznych dekoracji malarskich, tynków barwnych oraz elementów wystroju kościoła



Załączniki do pobrania w formacie .zip

Parafia Rzymskokatolicka
Św. Mikołaja Biskupa
05-307 Dobre ul. Rynek 30 A
tel. 502-890-713

ks. Grzegorz Chojnicki, proboszcz parafii


Dodane przez: Ks.Grzegorz Chojnicki, 14 Jan 2025, 23: 24

<< Wstecz 1 2 Dalej >>

Powered by CuteNews











Strona główna